• Hlavná stránka
  • PC
  • Novinky
  • Prvé gameplay zábery z Elexu II: Súboje vo vzduchu, lietanie naprieč mapou a nie príliš dobrý technický stav
Prvé gameplay zábery z Elexu II: Súboje vo vzduchu, lietanie naprieč mapou a nie príliš dobrý technický stav

Prvé gameplay zábery z Elexu II: Súboje vo vzduchu, lietanie naprieč mapou a nie príliš dobrý technický stav

 

Server Wccftech vyspovedal nemecké štúdio Piranha Bytes, ktoré krátko po E3 2021 oznámilo prostredníctvom vydavateľa THQ Nordic hru Elex II.

Prvý diel vyšiel ešte v roku 2017 a na Gamesite.sk sme mu dali tri z piatich hviezdičiek s komentárom: „Pirane vytvorili úplne nový svet, ktorý by bol úžasný... nebyť toho, že ho naplnili nedostatkami známymi z ich predošlých hier.“

Podľa prvých gameplay záberov to vyzerá tak, že druhý diel nebude oproti jednotke prevratný, no minimálne jetpack sa dočká výrazného vylepšenia. Zatiaľ čo v Elexe ste si mohli vyletieť len decentne, v pokračovaní už budete môcť lietať kade-tade ako nejakí Iron Mani. Ba čo viac, štúdio pridalo aj súboje vo vzduchu, otázne však je, aká bude v tomto smere diverzita nepriateľov. V debutových gameplay záberoch hlavný hrdina Jax ostreľuje akýchsi vtákov, no hádam sa dočkáme aj niečoho originálnejšieho.

Z rozhovoru sme sa, pokiaľ ide o konkrétne novinky, nedočkali ničoho príliš špecifického. Elex II sa odohráva šesť rokov po konci prvého dielu. Jax žije sám na púšti, no ako už napovedal záver Elexu, nebezpečenstvo nie je zažehnané ani omylom.

Okrem súbojov Pirane prepracovali aj hernú romantiku, teda možnosť začať si s nejakou z vedľajších postáv. Jax by mal mať k dispozícii viac potenciálnych partnerov, ktorých osobnosti by mali byť komplexnejšie než v jednotke.

Ako to už v prípade sľubov pri RPG hrách býva, aj tu odznelo, že rozhodnutia hráča budú mať dopad na okolitý svet, no treba mať takéto rozprávky s rezervou. Jediné, s čím podľa všetkého môžeme rátať, je návrat neúprosného systému hardcore nepriateľov, no autori údajne v niektorých prípadoch upravili náročnosť – najmä pri úlohách spojených s vašimi spoločníkmi.

Ako to býva pri všetkých hrách od PB, čakať nemusíte ani systém vopred určených povolaní. Hráč si teda bude mixovať svoje schopnosti sám podľa nálady.

A, ako inak, nebola by to hra od Piraní, keby sa nevrátil aj systém frakcií známy z ich predchádzajúcich sérií Risen či Gothic.

Celé znenie rozhovoru s Piranha Bytes nájdete na stránkach wccftech.com.

Elex II by mal vyjsť ešte tento rok, hoci THQ nič nezaručuje. Súdiac podľa prvých gameplay záberov majú však Pirane ešte čo robiť – snímkovanie je očividným problémom, rovnako ako zle synchronizované audio. Reálnejší je zrejme rok 2022, ale uvidíme.

Zdroj: wccftech.com

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk