Len tými zmysluplnými.
Vzhľadom na to, že séria Mass Effect si ešte stále užíva veľkú popularitu, tak je iba prirodzené, že portál NexusMods je plný modov pre trilógiu Mass Effect hier. Tie zahŕňajú zlepšenie textúr, zlepšenie nasvietenia a ďalšie menšie či lepšie vylepšenia a práve týmito modmi sa inšpirovalo štúdio BioWare pri tvorbe remasteru populárnej trilógie.
„Pozreli sme sa na niektoré z nich a povedali sme si: „Ok, toto je minimálna latka, ktorú musíme dosiahnuť a následne na tom môžeme stavať, však? Samozrejme, užívatelia majú ako moderi limitovaný prístup k assetom v hre, no my disponujeme plným prístupom,“ prezradil šéf projektu Mac Walters.
Kevin Meek dodal, že aj keď bol spočiatku veľmi skeptický k tomu, aby sa textúry v hre vylepšovali za pomoci umelej inteligencie, tak pôsobivé výsledky ho veľmi rýchlo presvedčili: „Užívatelia dosiahli pôsobivé výsledky v A Lot of Texture modoch a podobných projektoch a to nám poskytlo trochu sebavedomia, keď sme sa rozhodli vylepšovať textúry takýmto spôsobom. Vedeli sme, že môžeme zobrať textúry a aplikovať na ne základnú možnosť zlepšenia rozlíšenia textúr cez umelú inteligenciu a dosiahnuť tak podobný a možno aj lepší výsledok ako moderi, nakoľko disponujeme mnohými výhodami, ktoré oni nemajú.“
„Existuje mnoho modov, ktoré pridávajú Shepardovi nové účesy a ľudia taktiež vytvárali nové typy oblečenia pre hlavnú postavu. Takéto mody nám dali sebavedomie že sa oplatí investovať čas do vytvárania nových účesov alebo typov oblečenia.“
Mass Effect Legendary Edition vychádza 14. mája na PC, Xbox a Playstation konzoly.
Zdá sa teda, že CD Projekt nebol jediný, ktorý sa pri tvorení novej verzie hry obzrel do výtvorov komunity.
Prečítajte si tiež