A jeho oprava bude implementovaná do hry.
Prednedávnom sme vás informovali o „oprave,“ ktorú našiel fanúšik GTA Online, ktorý na fórach vystupuje pod prezývkou t0st (alebo tostercx). Efektívne sa mu podarilo skrátiť čas strávený nahrávacími obrazovkami v GTA Online o 70%. V skratke išlo o bordel v hernom kóde, kedy procesor kontroloval 10MB JSON súbory, ktorý kontroloval 63000 riadkov kódu, no po každej nájdenej sekvencii začal tú ďalšiu hľadať od začiatku. A určite nepomohlo ani to, že celý tento proces bol určený iba pre jedno jadro procesora.
T0st na konci skonštatoval, že ide o problém riešenie ktorého by jednému programátorovi Rockstaru nemalo zabrať viac ako deň práce. A dodal, že ide o „dôkaz konceptu“ a jeho riešenie nie je určené pre bežných užívateľov.
Táto úprava sa však dostala až k štúdiu Rockstar. Tí úpravu od T0sta preskúmali a zistili, že jeho teória je skutočne pravdivá a preto sa rozhodli jeho „opravu“ implementovať do hry: „Po preskúmavaní môžeme potvrdiť, že hráč t0st naozaj objavil aspekt herného kódu, ktorý ovplyvňuje rýchlosť nahrávania hry v PC verzii GTA Online, ktorý by mohol byť vylepšený. Ako dôsledok tohto vyšetrovania sme pripravili zmeny, ktoré budú implementované v najbližšej aktualizácii.“
Zástupca štúdia dodal, že sú v kontakte s T0stom a ďakujú mu za jeho snahu. A aby neostalo iba pri dobrom pocite, tak Rockstar ho na výnimku zaradil do programu Rockstar Bug Bounty a dočká sa tak finančnej kompenzácie vo výške 10 tisíc dolárov. Tento program je určený primárne na odhaľovanie bezpečnostných chýb, no v tomto prípade asi všetci súhlasíme, že si túto odmenu T0st zaslúži.
Rockstar však neprezradil, kedy sa hráči tejto aktualizácie dočkajú.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!