Možno sa dočkáme rýchlejšieho vývoja.
Vývoj vesmírnej hry Star Citizen a jeho „rýchlosť“ je už opradená legendami. Hra, ktorej sme sa mali dočkať už pred niekoľkými rokmi stále nie je ani zďaleka dokončená a zdá sa, že ani tak skoro nebude. Vyzerá to tak, že štúdio Cloud Imperium Games si odhryzlo viac, ako dokáže požuť a aj keď 300 miliónov už od hráčov dostali, výsledok zatiaľ kompletnú hru nepripomína.
Štúdio tak investovalo do nových priestorov a novej vývojárskej sily. Spoločnosť Turbulent, v ktorej má CIG menšinový podiel totiž otvorila svoju novú pobočku v kanadskom meste Montreal, pričom jeho úlohou bude pomáhať s vývojom hry, konkrétne s vývojom hviezdnych systémov.
CIG a Turbulent očakávajú, že v najbližších troch rokoch by tam svoju prácu mohlo nájsť viac ako 100 nových herných vývojárov: „Sme hrdí, že môžeme oficiálne potvrdiť vytvorenie tímu na vývoj Star Citizen v Montreale. Toto mesto má skvelé množstvo vývojárskeho talentu a sme veľmi šťastní, že budete môcť ten najlepší talent dodať štúdiu CIG, ktorý bude budovať svety v tomto bezprecedentnom perzistentnom svete,“ povedal šéf Turbulent Benoit Beausejour.
CDO (Chief Development Officer) štúdia CIG Erin Roberts dodal, že po ôsmych rokoch partnerstva medzi štúdiami sa spoločnosť vypracovala z web developera na partnerské štúdio: „Ich skvelá práca bola integrálnou súčasťou nášho úspechu. Je to prirodzený vývoj nášho vzťahu, že sme ich požiadali o vybudovanie dedikovaného vývojárskeho tímu v Montreale, kde existuje obrovské množstvo talentu herného vývoja a tí nám pomôžu s vývojom kompletne nových hviezdnych systémov v Star Citizen Persistent Universe.“