Next-gen verzia FIFA 21 na PC nepríde, lebo by to mnoho PC zostáv nezvládlo

Next-gen verzia FIFA 21 na PC nepríde, lebo by to mnoho PC zostáv nezvládlo

 

PC Not-Master Race.

Už 4. decembra sa hráči na nových konzolách (Xbox Series X/S a Playstation 5) dočkajú novej verzie hry FIFA 21, ktorá by mala byť schopná využiť nový ponúkaný hardvér. A navyše, ak ste si kúpili FIFA 21 na minulú generáciu konzol, tak next-gen verziu môžete získať zdarma cez program Dual Entitlemenent.

Next-gen verzia prinesie deformáciu lopty, hráči budú mať definované svaly a k dispozícii bude nový pohľad na trávnik. A samozrejme k tomu aj obligátny vizuálny upgrade a niekoľko ďalších drobností, ktoré sú v novej generácii samozrejmosťou (rýchlejšie načítavanie).

Bohužiaľ, next-gen verzie sa PC hráči nedočkajú. Zatiaľ čo hráči na Xbox Series X/S a Playstation 5 sa dočkajú „piatej generácie“ futbalu od EA Sports, tak PC hráči si budú musieť vystačiť so „štvrtou.“

A dôvod je celkom bizarný aj keď pochopiteľný. Ak by sa totiž EA Sports rozhodlo priniesť na PC next-gen verziu FIFA 21, tak by to znamenalo zvýšenie HW nárokov hry a to EA nechcelo spraviť, pretože mnoho PC zostáv a tým pádom aj zákazníkov by museli nechať „za sebou.“

„Chceli sme ponechať HW nároky na hru nízke, aby sme boli čo najviac inkluzívny voči všetkým, ktorí chcú hrať sériu FIFA. Keď sme sa pozreli na to, akú generáciu hry dať na PC, pozreli sme sa na fanúšikov a možnosti ktoré majú čo sa týka hardvéru, ktorý majú. A s touto informáciou sme si urobili prehľad o tom, aké výkonné PC majú hráči tejto série. A keď sme to zistili, určili sme si, aké minimálne HW nároky by musela mať FIFA novej generácie a zistili sme, že by boli na takej úrovni, že mnoho hráčov by nebolo schopných FIFA 21 hrať.“

„Takže sme urobili rozhodnutie ponechať PC verziu vo štvrtej generácii, aby sme boli čo najviac inkluzívny voči všetkým, ktorí chcú FIFA 21,“ povedal producent Aaron McHardy.

EA taktiež priblížilo, že Playstation 5 verzia dostane jednu špeciálnu funkciu, ktorá sa týka DualSense ovládača. Štúdio využije Haptic Feedback a aj Adaptive Triggers, ktoré vám odporom prezradia únavu jednotlivých hráčov na ihrisku.

Zdroj: VGC

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk