Nový Bioshock naznačuje úplne nové prostredie a návrat k immersive sim žánru

Nový Bioshock naznačuje úplne nové prostredie a návrat k immersive sim žánru

 

Vydanie je však veľmi ďaleko.

Vieme, že vo vývoji je nová hra zo série Bioshock a taktiež vieme, že vývoj má na starosti úplne nové štúdio patriace vydavateľovi Take-Two s názvom Cloud Chamber Studios. Oficiálne sme sa túto správu dozvedeli ešte koncom minulého roka, no momentálne je okolo nej ticho. A ešte asi aj dlho bude.

Preto prichádzajú informácie z nepriamych zdrojov, konkrétne z ponúk pracovných pozícií, ktoré však prezrádzajú veľmi veľa. Čo sme sa teda vďaka nim dozvedeli?

  • Pracovné pozície vyžadujú skúsenosti s Unreal Enginom 4, čo znamená, že hra bude pravdepodobne postavená práve na tejto technológii
  • Vzhľadom na to, že vydanie je plánované až o niekoľko rokov, je dosť možné, že počas vývoja sa projekt presunie na Unreal Engine 5
  • Ponuky hovoria o možnosti „vdýchnuť život do nového a fantastického sveta,“ čo znamená, že asi sa nepozrieme ani do Rapture a ani do Columbie
  • Hra bude klásť veľký dôraz na príbeh a na herné systémy, s FPS súbojovým systémom, ktorý umožní hráčom realizovať špecifický prístup a poskytne hráčom slobodu v „svete, ktorý bude reagovať na činnosť hráča.“ Je teda zrejmé, že hra pôjde do veľkej miery v šľapajach predchodcov a ponúkne zážitok, ktorý sa bude blížiť tradičným immersive sim hrám
  • Od „Cinematic Artists“ je zas vyžadovaná precíznosť na štýl Wesa Andersona a taktiež aj schopnosť vytvárať skriptované scény a systémy, ktoré ich budú riadiť
  • Hráčom má byť umožnené pristupovať k rôznym problémom rôznym spôsobom a mať možnosť implementovať vlastné spôsoby zdolania prekážok
  • K dispozícii bude „živý“ svet, ktorý poskytne hráčom na každom kroku nové zážitky v kombinácii so skriptovanými scénami

Koľko rokov však na hru budeme ešte musieť čakať, to je veľmi ťažké odhadnúť. 

Zdroj: Cloud Chamber Studios

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk