V štúdiu nastala technologická revolúcia.
Hard Reset a Shadow Warrior. To sú dve značky vďaka ktorým poznáme poľské štúdio Flying Wild Hog. Ich posledná hra, Shadow Warrior 2 vyšla ešte v roku 2016 a odvtedy je v súvislosti so štúdiom relatívne ticho. Prakticky jedinou správou, ktorá sa ho v poslednej dobe týkala bola tá, že štúdio odkúpila spoločnosť Supernova Capital.
Pomaly však vývojári pracovali a teraz sa objavili s veľmi zaujímavými správami. Tou najdôležitejšou je to, že v tomto roku ohlásia rovno dve nové projekty na ktorých pracujú. Neznamená to síce to, že sa týchto projektov dočkáme v tomto roku, no aspoň by sme mali vedieť, čo od nich očakávať.
Druhou dôležitou správou je tá, že štúdio opustilo svoj vlastný Roadhog Engine na ktorom boli vytvorené všetky doterajšie hry štúdia. Odteraz budú ich hry postavené na Unreal Engine 4.
„Sme hrdí na to, čo sme dokázali s našim vlastným enginom a že sme popri tom dokázali vytvárať aj hry. Bol to úspech, ktorý však niečo stál. Potrebovali sme veľký engine, no zároveň sme technologicky vždy len „naháňali zajaca“ v podobe CryEngine a Unreal Engine. A videli sme, aké pokroky spravil Epic Games, čo naše limitované zdroje v podobe 10 vývojárov enginu nedokázali napodobniť. Takže pred rokom a pol sme sa rozhodli presedlať na Unreal Engine 4,“ povedal šéf štúdia Paul Wedgewood.
Dodal, že vďaka tomu sa môžu sústreďovať na vývoj hier a na experimentovanie s nimi. Zároveň skonštatoval, že Unreal Engine 4 im poskytuje doteraz nevídanú flexibilitu a zjednodušil mnohé procesy v štúdiu, ktoré možno povedú k lepším hrám.