• Hlavná stránka
  • PC
  • Novinky
  • Prejdenie Half-Life: Alyx zaberie približne rovnakú dobu ako dvojka. Hra pravdepodobne príde podľa plánu
Prejdenie Half-Life: Alyx zaberie približne rovnakú dobu ako dvojka. Hra pravdepodobne príde podľa plánu

Prejdenie Half-Life: Alyx zaberie približne rovnakú dobu ako dvojka. Hra pravdepodobne príde podľa plánu

Odpovede na pálčivé otázky sú tu.

Valve včera na fórach Reddit usporiadalo AMA (Ask me anything) s tvorcami očakávanej VR hry Half-Life: Alyx a členovia komunity a fanúšikovia série tak mali ideálnu možnosť spýtať sa na veci, ktoré im nedali spávať. Valve tím v zložení Robin Walker, Jamaal Bradley, David Feise, Greg Coomer, Corey Peters, Erik Wolpaw, Tristan Reidford, Chris Remo, Jake Rodkin, a Kaci Aitchison Boyle sa tak museli najprv prehrýzť otázkami typu: Prečo to nie je klasická, ale VR hra?, no nakoniec sa dostali k tým relevantným.

Čo sme sa teda dozvedeli?

  • Hra je podľa slov tvorcov takmer úplne dokončená a jediné na čom momentálne ešte pracujú je finálna scéna v hre a tvorcovia sa podieľajú aj na testovaní hry
  • Dôraz je momentálne kladený na opravu bugov a generálny „polish,“ čiže bežné záležitosti, ktoré sa riešia tesne pred vydaním
  • Autori zároveň tvrdia, že odklad hry by nastať nemal a skutočne sa jej teda dočkáme v marci 2020
  • Zbrane v hre drží postava vždy iba v jednej ruke. Čiže aj keď pravou rukou mierite zbraň, tak ľavá ostáva voľná
  • Vykonávanie dvoch činností dvoma rukami bolo veľkým dôrazom pri vývoji hry. Druhá ruka bude mať totiž na starosti Gravity Gloves, pohyb, interakcie vo svete a baterku
  • Systém inventára je dizajnovaný tak, aby udržal hráčov v hre a nezaťažoval ich zbytočným brázdením menu
  • Autori sa taktiež vyjadrili k tomu, že hra bola ohlásená relatívne neskoro voči dátumu vydania a ich argument spočíva v tom, že je to prvá príbehová hra od Valve za veľmi dlhú dobu a tak si chceli byť istí tým čo ukážu
  • Navyše, vývoj netrval až tak extréme dlho, pretože pôvodne sa projekt nezačínal ako Half-Life hra
  • Hlavná postava Alyx bude mať vlastný hlas, ktorý jej prepožičia Ozioma Akaga, čo nie je dabingová herečka, ktorá Alyx dabovala v Half-Life 2. Autori však zmenu odôvodňujú nižším vekom tejto postavy
  • K výskytu známych postáv sa tvorcovia vyjadrovať nechceli, nakoľko nechcú kaziť prekvapenie
  • Na projekte pracoval z pozície poradného orgánu aj tvorca scenára prvých dvoch hier, Marc Laidlaw
  • Valve popri hre zatiaľ neplánuje vydať aj oficiálny Source 2 SDK. Možno v budúcnosti, pretože si to vyžaduje veľa práce
  • V hre nebude chýbať cesta vlakom. Pretože podľa Valve je ilegálne vydať Half-Life hru, ktorá neobsahuje aspoň jednu sekciu cestovania vlakom
  • Na hre pracuje približne 80 vývojárov
  • Prejdenie hry by malo trvať podobný čas, ako pri Half-Life 2

Celú AMA si môžete prečítať na tomto odkaze.

Zdroj: Reddit

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk