Dokopy nám to dáva veľmi pôsobivé číslo.
V roku 2019 sa boj na poli Battle Royale hier pekne vyostril. Fortnite je na tom stále viac ako dobre a navyše sme sa dočkali nečakaného úspechu v podobe Apex Legends a svoje si prežil aj Blackout mód v Black Ops 4.
Darilo sa však ja hre Playerunknown’s Battleground’s od štúdia Bluehole. Jej predaje sa síce postupne spomaľujú, no pred koncom roka ohlásili tvorcovia s radosťou, že sa im podarilo naprieč všetkými platformami (mobilná verzia sa do úvahy neberie, nakoľko je zdarma) predať viac ako 60 miliónov kópií, pričom za posledných 18 mesiacov pribudlo 10 miliónov.
Correction:
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) 16. decembra 2019
„For reference: The PC/Mobile version of PUBG has sold over 60m units“
should read
„For reference: The PC/Console version of PUBG has sold over 60m units“
Apologies for the error.
Tvorcovia neprezradili podiel jednotlivých verzií, no je nepochybne jasné, že najviac má na konte PC verzia za ktorou nasleduje Xbox One verzia a treťou je Playstation 4 verzia, kde však hra vyšla až v decembri minulého roka. Hra sa napriek klesajúcej popularite stále drží medzi najhrávanejšími hrami na Steame.