Ide o ďalšiu chybu v počítačovej verzii Red Dead Redemption 2.
Viacero hráčov si totiž všimlo, že Arthurove zdravie, výdrž a Deadeye sa míňajú oveľa rýchlejšie na PC ako na konzolách. Používateľ Redditu Jimmyoneshot sa o tento problém začal zaujímať a zistil, že na rozdiel od verzie pre PlayStation 4 sa vám spomenuté ukazovatele znižujú až 4x rýchlejšie.
@RockstarGames @RockstarSupport Very serious semi-gamebreaking bug on PC. Core Drain Rate and Weight Loss Rate is directly linked to whatever FPS the game is running at. Details here:-https://t.co/wcNyM7XgF9
— jimmyoneshot (@jimmyoneshot1) November 15, 2019
Metabolizmus Arthura je nejakým spôsobom zjavne napojený na počet snímkov za sekundu, na ktorých hra beží. Jimmyoneshot to vyskúšal na 30, 120 aj 160 FPS a potvrdilo mu to jeho zistenia. Podobným problémom v minulosti trpel aj Dark Souls, kde v PC verzii hry mali s výdržou problémy zbrane. Iný užívatelia Redditu zase pridali ďalšie prípady možného spojenia s výkonným hardvérom ako rýchly cyklus dňa a noci alebo instantné búrky.