Jeden klient vládne všetkým.
Overwatch 2 je tak trochu zvláštnou hrou. Novinka od Blizzardu sa totiž javí skôr ako datadisk k jednotke, ktorý sa však bude predávať za plnú sumu. Výmenou za to ponúkne Blizzard hráčom úplne nový PvE mód a nový PvP mód a taktiež aj nových hrdinov.
Starí sa však vrátia a vrátia sa aj kozmetické predmety z jednotky. Dokonca, šéf vývoja Jeff Kaplan prehlásil, že hráči jednotky a dvojky budú môcť hrať medzi sebou. Celá situácia okolo Overwatchu tak pôsobí prinajmenšom zvláštne.
V najnovšom rozhovore pre Kotaku dokonca Jeff Kaplan prezradil, že konečným cieľom je spojiť prvý a druhý diel do jedného celku, teda do jedného klienta: „Určite nastane ten moment, kedy sa oba klienty spoja. Myslíme si, že je to dôležité, hlavne vzhľadom na to, že chceme udržať kompetitívne prostredie. Celá myšlienka stojí na tom, že nechceme fragmentovať hráčsku základňu a dávať jednej skupine výhodu. Keď budú hráči hrať v rovnakom kompetitívnom prostredí, nikto z nich nebude mať výhodu.“
Dvojka je postavená na vylepšenej verzii rovnakého enginu ako jednotka a to práve kvôli zachovaniu kompatibility medzi oboma hrami. Kaplan navyše potvrdil, že málo nového obsahu pre jednotku je spôsobené práve tým, že vývojári sa už presunuli k dvojke. Ďalším dôvodom, prečo sa rozhodli pre tento prístup je Overwatch League, nakoľko Blizzard nechce, aby liga prechádzala divnou transformáciou vydaním novej a úplne inej hry. Namiesto toho vydajú hru, ktorá sa bude tváriť ako nová, no bude to vlastne iba datadisk.
Kedy však hra príde, je veľkou záhadou.