S takýmto odvážnym tvrdením vyrukoval Patrice Désilets, autor rovnako odvážnej novinky Ancestors: The Humankind Odyssey.
Videoherný návrhár dokonca bližšie nešpecifikovaných redaktorov obvinil z toho, že si vo svojich recenziách povymýšľali neexistujúce prvky. „Viem to naisto, snažím sa usmievať, ale…niektorí recenzenti našu hru vôbec nehrali!“ posťažoval sa Désilets na konferencii Reboot Develop Red.
Patrice a jeho tím sú vraj kvôli tomuto veľmi nahnevaní, čo je – v prípade, že je to naozaj tak – pochopiteľné. Na Gamesite.sk sme hre udelili štyri hviezdičky z piatich, na agregátore hodnotení Metacritic si však titul držal v čase písania tohto článku skóre 64. Užívateľské hodnotenie bolo ešte o niečo horšie.
„Je to súčasť priemyslu. Musia zrecenzovať hru, majú ich 15 týždenne, tak nemajú jednoducho čas. Niektorí si preto vymysleli herné prvky,“ povedal Désilets a uviedol aj príklad: „V našej hre nemôžete jazdiť na koni, niektorí však napísali, že ´jazda na konci nie je až taká skvelá´. Moji ľudia sú fakt nas*aní!“ citoval vývojára portál VG247.
Ktoré herné stránky a magazíny sa však údajne mali k hre o ľudskej evolúcii zachovať neférovo, neuviedol. Ohradil sa však aj voči tomu, že Ancestors je porovnávaný s jeho predchádzajúcimi hrami zo série Ubisoftu Assassin´s Creed. „Ľudia očakávajú, že moje štúdio s 35 ľuďmi doručí hru podobnú ako AC. Ale to sa nedá! Museli sme učiniť niekoľko tvrdých rozhodnutí, aby sme hru vôbec mohli vydať,“ povedal Patrice, ktorý sa netají sklamaním z toho, že Ancestors: The Humankind Odyssey prijali kritici chladne.
„Chceli sme sa odlíšiť,“ zalamentoval na záver.
Prečítajte si tiež