Lebo iba dobro a zlo v hre neexistuje.
Asi je jasné, že jedným z najdôležitejších prvkov chystanej RPG hry Cyberpunk 2077 budú rozhovory a rozhodnutia, ktoré počas hrania budete musieť robiť. To v mnohých hrách automaticky znamená systém morálky, karmy, alebo akokoľvek si ho chcete nazvať, ktorý jasne určí, či ste ten dobrý, alebo ten zlý.
Zdá sa však, že V, hlavná postava Cyberpunku sa učila skôr pri Geraltovi, ktorý taktiež nerozdeľoval skutky na dobré a zlé a Cyberpunk 2077 tak nebude obsahovať takýto systém. No napriek tomu vám vývojári dajú možnosť prejsť hru bez toho, aby ste kohokoľvek zabili. Prezradil to hlavný dizajnér questov Mateusz Tomaszkiewicz: „Nemáme systém morálky, ako ho poznáte. No keď budete chcieť hru dokončiť bez použitia zbraní, budete musieť byť veľmi dobrý pri stealth hraní. Budete musieť investovať do vylepšení, ktoré vám to umožnia a používať zbrane, ktoré nie sú smrtiace a taktiež voliť pri rozhovoroch možnosti, ktoré nikoho nezabijú.“
Podľa Tomaszkiewicza budeme v hre čeliť dôsledkom svojich rozhodnutí, no rozhodnutia nebudú rozdelené a charakterizované nejakým metrom. Proste vaše voľby budú vaše.
Cyberpunk 2077 má dátum vydania naplánovaný na 16. apríla 2020 na PC, Xbox One a Playstation 4.
Prečítajte si tiež