V štúdiu je rušno.
Nebol to prvý pokus, no dopadol rovnako. Reč je o snahe preniesť svet Starcraft do iného, ako RTS žánru. Možno si pamätáte na projekt Starcraft: Ghost. Malo ísť o akčnú hru, ktorú v spolupráci so štúdiom Nihilistic Software vyvíjal Blizzard okolo roku 2002. Projekt však bol v roku 2006 pozastavený a do dnešného dňa z neho nevzniklo nič.
Redaktor Kotaku Jason Schreier však informoval, že Blizzard mal vo vývoji strieľačku z pohľadu prvej osoby, ktorá bola popisovaná zamestnancami Blizzardu ako „keď sa Battlefield stretne so Starcraftom.“ V hre sme sa mali ujať postavy Terran Marin vojaka. Hra mala kódové označenie Ares a mala prísť na PC a konzoly.
Lenže projekt bol zrušený. Nie preto, lebo nevyzeral dobre, ale preto, aby mohol Blizzard presunúť vývojárov na vývoj Diabla IV a pokračovania Overwatchu. Podľa Schreiera boli zamestnanci pracujúci na hre „šokovaný“ keď im bolo oznámené zrušenie projektu a to aj napriek ubezpečeniu, že nikto z nich nepríde o prácu, iba budú preradení na iné projekty.
Vedúcim projektu bol Dustin Broder, ktorému fanúšikovia Starcraftu vďačia za StarCraft II Heart of the Storm a Legacy of the Void.
Blizzard vydal k tomuto článku oficiálne stanovisko: „Vždy máme vývojárov, ktorí pracujú na rôznych projektoch za oponou. Momentálne vyvíjame viacero projektov. Lenže vždy sa zdráhame o nich hovoriť verejne, pretože počas vývoja sa môže stať hocičo, ako sa to už v histórii Blizzardu niekoľkokrát stalo.“
„Robíme rozhodnutia o týchto veciach bez ohľadu na to, ako by mohli byť tieto rozhodnutia interpretované a na základe hodnôt v ktoré veríme a na základe toho, čo si naši fanúšikovia užijú najviac. Práce, ktoré sú vykonané na týchto projektoch sú veľmi cenené. Často sa táto práca využije pri ďalších projektoch a chceme ďalej podporovať kultúru experimentovanie v Blizzarde.“
Takže aj druhý projekt „non-RTS“ Starcraftu sa skončil neslávne.
Prečítajte si tiež