Prečo ju potom vydala?
Dnešný herný priemysel si v mnohých prípadoch zaužíval frázu „release it now, fix it later,“ čo znamená, že často sa dočkáme pokazených hier, ktoré sú následne po vydaní plátané a opravované. Hlavne vďaka dostupnosti internetu a patchov je to čoraz jednoduchšie na čo doplácame my, hráči.
Prečítajte si tiež
Fallout 76 – Recenzia
A asi málo hier v poslednej dobe je lepším príkladom tejto otrasnej praktiky ako Fallout 76, ktorý za niekoľko mesiacov od vydania vyprodukoval toľko kontroverzie, koľko sa nepodarilo snáď nikomu (aj keď Anthem sa úspešne blíži).
Vývojári sa v tomto prípade často vyhovárajú na to, že je jedna vec testovať hru interne a následne ju vydať, pretože mnoho problémov sa pri online hrách objaví až v momente, keď ju začnú hrať milióny hráčov naraz. Lenže Todd Howard, šéf štúdia Bethesda priznal, že štúdio vedelo o mnohých veľkých problémoch hry ešte pred jej vydaním a vydavateľ a vývojári boli pripravení na „ťažké prijatie hry“ zo strany komunity.
„Vedeli sme, že pred nami je veľa prekážok. Boli sme na to pripravení, že je to iný typ hry, na aký sú ľudia zvyknutí od nás a vedeli sme, že sa nám ujde kritika pričom niektorá z toho bude oprávnená. Taktiež si myslím, že nám to možno z dlhodobého hľadiska uškodí kvôli našej reputácii. Bolo by naivné myslieť si, že ľudia na nás nezmenia názor. Ale keby sa do hry vybrali teraz, boli by prekvapení.“
„To čo sme si z tohto projektu zobrali je fakt, že sme mali dlhšie testovať s fanúšikmi. V hrách tohto typu sú veci, ktoré nezistíte, pokiaľ hra nie je vypustená medzi hráčov. Mohli sme si vybrať niečo na štýl Steam Early Access alebo podobne.“
„Vedeli sme, že je to pre nás niečo nové. Toto je však hra, ktorú všetci z nás chceme hrať a ktorú sme chceli pripraviť. Vydanie však bolo ťažké. No pri týchto hrách to nie je o tom, ako hru vydáte, ale čím sa stane a ja som veľmi hrdý na náš tím, vďaka ktorému sa z hry stalo to, čím je dnes.