Drobnosti priamo z prvej ruky.
Štúdio Monolith Productions, ktoré prinieslo jednu z najväčších inovácií do hier za posledné roky v podobe systému Nemesis, samozrejme pracuje na novej hre. Zatiaľ však nevieme čo za hra to je, no vzhľadom na to že Shadow of War vyšiel v roku 2017, je dosť možné, že o ich novom projekte sa dozvieme už čoskoro.
Niečo však naznačujú informácie v inzerátoch o zamestnanie. Jeden z nich je totiž na pozíciu softvérového inžiniera, ktorého úlohou bude navrhnúť technický dizajn open worldu. Chvíľu som sa čudoval, no následne som si uvedomil, že aj keď Shadow of Mordor a Shadow of War boli otvorené hry, tak nešlo o typické open world hry kde by ste nenarazili na loadingy pri prechode z jednej oblasti do druhej. Čiže táto informácia naznačuje, že ich ďalšia hra bude v plne otvorenom svete.
Druhý inzerát však vyvoláva oveľa viac otázok. Je totiž na pozíciu technického výtvarníka, ktorého úlohou bude vytvoriť „verné ľudské postavy, ktoré budú vykonávať interakciu s hráčom v novej verzii Nemesis systému“. To vyvoláva veľké otázniky, či ich ďalšia hra bude pokračovať v príbehoch zo Stredozeme, alebo či sa autori vydajú úplne iným smerom. V Nemesis systéme v Middle-Earth hrách sa totiž ľudské postavy nevyskytovali.
Navyše, pred niekoľkými mesiacmi sa objavili správy, že Monolith zháňa pre svoj ďalší projekt „milovníkov“ sci-fi, čo by znamenalo, že svetu Pána Prsteňov dávajú aspoň nateraz zbohom. Uvidíme, čo si pre nás toto štúdio pripravilo.
Prečítajte si tiež