Battlefield V dostal včera update, ktorý priniesol do hry podporu ray-tracing.
NVIDIA svojej technológii verí a tlačí ju dopredu. Vývojári hier, podľa slov spoločnosti, okamžite videli výkon a výhody využívania platformy GeForce RTX a ihneď prišli s oznámením podpory ray-tracingu v 11 tituloch.
Bol to úžasný pocit, keď sme prvý krát integrovali ray-tracing do máp Arctic Fjord a Rotterdam. Ray-tracing v reálnom čase vytvára maximálne realistický zážitok pri hraní a my sme nesmierne nadšení, že Battlefield V je prvou hrou, ktorá túto technológiu využije.
Christian Holmquist, technický riaditeľ DICE
Podľa oficiálnej tlačovej správy spoločnosti NVIDIA, ďalší obsah využívajúci novú platformu GeForce RTX bude uvedený v najbližších dňoch. Jedná sa o benchmark hry Final Fantasy XV podporujúcej DLSS a vylepšenie hry Wolfenstein II: The New Colossus pridávajúcej podporu NVIDIA Adaptive Shading.