Codename 47.
Už o pár týždňov vychádzajúci Hitman 2 predstavuje dva základné prvky hry, tj. Progression systém a stupne náročnosti. Progression systém umožní levelovanie Mastery pre každú lokáciu, čo nám sprístupní nové veci, vybavenie a možnosti, s akými pristúpime k jednotlivým misiám. Skúsenostné body pre tento „rozvoj“ budeme získavať kompletizovaním Challengov alebo systémom Performance XP. Performance XP nás bude odmeňovať na základe rôznych činností ako zabitie niekoho úplne potichu alebo skrývanie tiel.
Hitman 2 prinesie tri rôzne úrovne náročnosti, ktoré budú určené ako pre začiatočníkov, tak pre pre starých harcovníkov, ktorí si s Hitmanom prežili svoje roky mladosti.
- Casual – najjednoduchšia úroveň pre …casualov
- Professional – defaultná úroveň, ktorá hráčom sprostredkuje pocit, aké je to byť nájomným vrahom
- Master – najťažšia úroveň s tými najnáročnejšími súbojmi a stealthom (NPC budú viac obozretnejšie, atď)
Zdroj: IOI