V Battlefield V bude zdokonalený model strielania cez prekážky
DICE vo svojom pripravovanom titule Battlefield V zmení oproti bete strelbu cez niektoré prekážky. Bullet penetracion ako to štúdio nazýva bude zdokonalené a prinesie nám viac ako nám doteraz ukázali vyvojári DICE, povolí nám streľbu cez prekážky, no nie s plným ale redukovaným poškodením voči nepriateľovi za prekážkou.
Bullet penetracion bude od použitej zbrane a aj povrchu resp. materiálu z akého je prekážka vyrobená, takže iné bude za stenou z tehiel a iné za prekážkou z dreva či železa.
Nápad je povoliť pokračujúcej streľbe spôsobiť poškodenie, ktoré by nebolo sto percentné ale umožniť krytie za prekážky. Určite ho oceníte na sniperov alebo iné jednotky, ktoré sa schovávajú za rôzne prekážky a doteraz boli v bezpečí pred prichádzajúcou streľbou lebo boli navrhnuté tak aby ste ich nevedeli prestreliť, takže v multiplayeri už odzvonilo „kempovaniu“.
Malé zbrane ako pištole a karabiny budú vedieť prestreliť materiály ako drevené dvere, trávu oblečenie, brokovnice a samopaly budú mať väčšiu prieraznosť.
LMG a MMG budú účinnejšie zbrane na zasiahnutie nepriateľa za prekážkou, v skutočnosti budú tak devastujúce, že dokážu rozbiť drevené steny, barikády z vriec naplnených pieskom keď do nich budete neustále strieľať.
Najsilnejšie zbrane ako protilietadlový 20 mm kanón alebo ťažké guľomety montované na tanky budú dokonca až tak účinné, že dokážu preraziť tehlovú stenu.
DICE nastavilo streli tak, že strela ktorá prerazí stenu bude mať nižšie poškodenie a hráč, ktorý dostal zásah cez prekážku dostane vizuálny a zvukový efekt aby vedel, že je takto zasiahnutý.
Battlefield V vychádza 20. novembra na PC, PS4 a Xbox One, majitelia Deluxe edície si môžu túto revolučnú schopnosť vyskúšať už 15. novembra, určite to bude príjemná zmena oproti zaužívaným modelom poškodenia tak tešíme sa na hru.