Autori využijú svoje skúsenosti zo Zaklínača 3 a opäť nám (hádam) ukážu ako má vyzerať hra s dôsledkom vašich rozhodnutí na príbeh.
CD Projekt RED nám postupne poskytuje informácie, z ktorých vieme, že Cyberpunk 2077 bude hra z pohľadu prvej osoby, že hra bude klásť veľký dôraz na to, ako ju hráč chce hrať a nikto tak nebude nútený zúčastňovať sa prestreliek. Teraz sme sa dozvedeli viac o tom, ako budú fungovať ďalšie herné systémy.
Mike Pondsmith, tvorca Cyberpunku 2020, na motívy ktorého je 2077 pripravený prezradil, že hra bude mať podobný systém voľby a dôsledkov, ako jeho hra. Nebude to teda tradičný karma systém, a voľby hráča nebudú čierno-biele.
Ako príklad uviedol, že keď sa hráč v Cyberpunk 2077 rozhodne zabiť člena určitej frakcie v hernom svete, zvyšok frakcie si to zapamätá a teda budú chcieť nájsť hráča a vykonať pomstu.
„Niekedy sa to nedá rozdeliť na peknú „svetlú a temnú stránku.“ Niekedy vás vaše rozhodnutia uhryznú do zadku spôsobom, akým to nečakáte. Smiali sme sa na situácii, kedy jazdíte po diaľnici a NPC vám skríži cestu a tak mu vaša postava ukáže prostredník a následne stretnete tú istú postavu v banke. Také niečo sa v tejto hre deje.“
Nič z toho nie je pre fanúšikov CD Projekt RED prekvapujúce, nakoľko toto vyzerá ako evolúcia toho, čo sme už videli v sérii Zaklínač. Autori si naozaj dávajú záležať na tom, aby vaše činy boli vo svete cítiť a zdá sa, že Cyberpunk bude v tomto úplne rovnaký.
{embed_video //www.youtube.com/watch?v=8X2kIfS6fb8&t}