Aspoň tak tvrdí Harvey Smith, kreatívny riaditeľ Arkane Studios.
Dishonored patrí k tým hrám, ktoré opätovným hraním môžete lepšie spoznávať a zmenou herného štýlu aj získať iný koniec. V podobnom duchu sa bude niesť aj Dishonored 2. Ten mieru znovu hrania znásobuje pridaním dvoch hlavných protagonistov, z ktorých si budeme musieť vybrať – Corvo Attano alebo Emily Kaldwin.
Portál finder.com vyspovedal kreatívneho riaditeľa štúdia Arkane, Harvey Smitha, ktorý si myslí, že hráči nebudú rozumieť Dishonored 2, pokiaľ si ho aspoň dva krát nezahrajú.
„Nemyslím si, že hráči pochopia Dishonored 2 dokým ho neprejdú dvakrát, pretože je tu tak veľa kníh, konverzácií, či porozumenia dopadu prostredia na príbeh, ktoré im môže uniknúť. Plus pokiaľ si chcete zadovážiť a vyskúšať všetky výnimočné schopnosti, budete Dishonored 2 musieť zdolať viackrát, pretože si nedokážete kúpiť ani polovicu z nich v jednej hre.“
Harvey Smith
Pravdepodobne Smith pod pojmom „porozumieť hre“ myslí zoznámiť sa s poriadne s celým svetom Dishonored 2 a nie to, že by sme po prvej hre vôbec nechápali, čo sa vlastne stalo. Smith tak zrejme chce nalákať hráčov, aby si titul zahrali niekoľkokrát a mohli tak obdivovať celú komplexnosť vytvoreného sveta a jeho príbehov.
Okrem toho Smith v rozhovore objasňuje, ako to je s tým povestným výberom medzi hlavnými protagonistami. Dishonored 2 totiž začína z perspektívy Emily, čiže tak či tak si za ňu na chvíľku zahráme. Potom nasleduje určitý zásadný moment, v ktorom sa budeme musieť rozhodnúť, či pokračujeme v hraní za Emily alebo uprednostníme starého známeho Corva.
Dishonored 2 vychádza 11. novembra na PC, Xbox One a PS4.