Niektorí hráči sú pochopiteľne nahnevaní a nechápu, prečo by mali pykať za chybu vývojárov.
Ubisoft sa vyjadril, prostredníctvom manažéra komunity Natchaia Stappersa na svojom blogu, že sa chystá určitým spôsobom potrestať hráčov využívajúcich glitch v prvej raid misií Falcon Lost. Ako Stappers píše, využívanie tejto chyby je totiž proti zásadám správania sa.
Falcon Lost je prvá raid misia The Divison, ktorá prišla do hry začiatkom apríla. Vďaka tejto misii sa dá raz týždenne získať predmety s vysokým levelom. Avšak niektorí hráči našli spôsob, ako s pomocou Riot shieldu prejsť cez múr a dostať sa tak do záverečnej oblasti misie. Vďaka glitchu na nich NPCs v tejto oblasti neútočili a pomocou bômb dokázali zničiť obrnený transportér. Takto mohli ľahko získať nové predmety.
Hráči hneď zareagovali na vyjadrenie komunity manažéra a niektorí z nich nechápali, prečo by mali platiť za chybu vo vývoji a kódovaní. A niektorí zase podotkli, že zásady správania sa nie sú viditeľne dostupné v hre, takže ani nemôžu vedieť, že takéto správanie niečo porušuje.
Ubisoft vraj chce len takto do budúcnosti zaručiť, aby sa neopakovali podobné veci, ktoré narúšajú rovnováhu multiplayeru a nútia stále ďalších a ďalších hráčov k rovnakému využívaniu chyby, aby mohli konkurovať iným hráčom. Zatiaľ nie je známe, aký bude trest a kedy bude implementovaný.
Čo si myslíte vy? Postupuje Ubisoft správne ?