Adventúra z pohľadu prvej osoby Firewatch dosiahla za jeden mesiac od svojho vydania skvelú predajnosť a vďaka tejto odozve pre nás autori chystajú množstvo nových aktualizácií.
Od vydania hry už ubehol viac ako jeden mesiac, a ten priniesol zaujímavé čísla v predajnosti. Hra dosiahla métu 500 000 predaných kópii a za cenu 20 dolárov za jeden kus to štúdiu prinieslo príjem okolo 10 miliónov dolárov. Vydavateľ Panic pri tomto úspechu tiež zdieľalo jednu vtipnú vec, že hneď jeden deň po vydaní hry sa rozhodol, aby mu štúdio vrátilo peniaze, ktoré do projektu investoval. Napriek tomu sú radi ako to s titulom dopadlo a na jeho meno počujú iba pozitívne správy.
„Samozrejme, že sme chceli vytvoriť čo najlepšiu možnú hru, akú sme mohli a vďaka tomu sme dosť do nej investovali. Preto sme dúfali, že sa nám to po vydaní hry vráti,“ takto sa vyjadrili ľudia z Panic a pokračovali: „A ako to išlo? Rozpočet pre Firewatch, ktorý bol pre nás obrovský, tak pre hru jej kvalít a rozsahu bol skromný. Ale všetky investície sa nám do asi jedného dňa vrátili.“
Firewatch, ktorý bol vydaný vo februári tohto roka, tak získal priečku najpredávanejšej hry na Playstation Network a dokonca v predajnosti prekonal AAA titul Far Cry Primal od Ubisoftu.
Na svojom blogu sa Panic vyjadril tiež na úkor patchu, ktorý teraz zlepšil výkon na Playstation 4. Mimo to sa vyjadrili, že sa hráči môžu tešiť na množstvo pripravovaných aktualizácií.
„S prácou ešte nie sme hotoví. Stále sa snažíme opravovať chyby v hre,“ tvrdia a pokračujú: „A stále pracujeme na spôsoboch ako vylepšiť výkon na všetkých platformách, na ktorých beží Firewatch, vrátane Playstation 4 a MAC.“
Vydavateľ sa tiež vyjadril ku koncu hry, ktorý bol pravdupovediac diskutabilný. „Niektorí ľudia naozaj milujú koniec Firewatch, iní nie! Avšak obidva názory sú platné. Ale aby hráči vedeli, tak sme chceli vyrozprávať skutočný príbeh. A tie často končia ticho a smutne. Ale sme len vďační ľuďom, ktorí odohrali dlhší čas v tejto hry, aby si vytvorili svoj vlastný názor.“