Nestáva sa často, aby v súčasnosti vychádzali hry bez poriadnej hudby, no rozľahlá logická adventúra sa bude musieť zaobísť bez neho.
Niežeby neexistoval skladateľ, ktorý by nezvládol splniť všetky požiadavky Johnatana Blowa (tvorca nádhery Braid), no ten chce, aby celá hra bola súdržná ako celok. Na celom ostrove, na ktorom sa odohráva, budeme úplne sami, dokonca tam nebudú ani žiadne vtáky, hmyz či iné živé tvory, budeme len my a ambientný zvuk prostredia. Podľa neho by hudba ako taká pracovala proti hre, pretože by slúžila len ako kulisa, nie skutočný prvok samotného herného sveta. Má to logiku, veď nikde vám tam za chrbtom nebude vyhrávať sláčikové kvarteto.
Preto sa Jonathan rozhodol povolať štúdio Wabi Sabi Sound, ktoré fantasticky ozvučilo napríklad sériu Dead Space či krásnu plošinovku Ori and the Blind Forest. Tvorca sa nechal počuť, že samotná práca je veľkou výzvou, pretože museli byť veľmi kreatívni, aby ambientom dokázali prehĺbiť zážitok a pridať mu svoju vlastnú textúru. Ak ste náhodou z toho celého zmätení, naporúdzi máme aj nový trailer, ktorý vám celú Jonathanovu myšlienku predvedie aj v praxi.
{embed_video }