Niežeby sme si mysleli, že má temný kyberpunk niečo spoločné s európskou fantasy, no rôzne hry od jedného štúdia takmer vždy nesú nejaké spoločné znaky. 2077 ale nebude tento prípad.
Až na jednu spoločné vec. Mateusz Tomaszkiewicz, hlavný dizajnér Cyberpunk 2077, sa totiž nechal počuť, že aj keď táto sci-fi hra bude niečo kompletne iné než bola séria o Geraltovi, ich spoločným znakom bude premyslený dizajn questov. Ak už máte skúsenosti s tretím Zaklínačom, teraz určite pradiete blahom, pretože nádherne členité, vrstvené a navzájom sa ovplyvňujúce questy boli jedným z highlightov najnovšieho Geraltovho dobrodružstva.
Do Cyberpunku chcú priniesť len tie dobré a fungujúce veci, vďaka ktorým sa Divoký Hon stal fenoménom nielen tohto roka. Navyše, tvorcovia ešte vypilujú tie herné prvky, ktoré podľa nich až tak dobre nakoniec nefungovali a rovnako tak sa postarajú aj o zábavnosť súbojov (tie tentokrát nebudú vsádzať na meče). Sci-fi hra má byť znova open-world RPG, no má mať úplne iné herné mechaniky, odlišné systémy. V súčasnosti sa už značná časť vývojárskeho tímu presunula na vývoj nového titulu, hoci na druhom DLC pre Zaklínača s názvom Krv a Víno pracuje tiež početná skupina.
Teraz si už pripomeňme štýlový CGI trailer, ktorý nám všetkým vybil dych už pred takmer 2 rokmi.
{embed_video }