Aj keď má séria Descent tie najlepšie roky už dávno za sebou, nezávislí vývojári pod vedením Erica Petersona (Wing Commander 4, Starlancer, Star Citizen) sa pokúšajú oživiť slávu série novým dielom Descent: Underground, na ktorého vývoj žiadajú peniaze cez Kickstater. Počas úvodných dní sa im veľmi darí, pretože zo stanovenej sumy 600 000 dolárov sa podarilo vyzbierať už takmer 160 000 a to do konca kampane ostáva 29 dní.
Descent: Underground má staviť všetky karty nielen na rýchly a dynamický akčný gameplay v 360 stupňovom poli, kustomizovateľné ťažobné lode, bohaté stromy schopností, modernú grafiku vystavanú na Unreal Engine 4, ale na hlavne multiplayerové boje. V ponuke budú módy ako Capture the Asteroid (zabezpečte a ochráňte päť dôležitých lúčov na asteroide), Capture the Ore (prvý, kto prepraví materiál ku kombajnu, vyhráva), Deathmatch Destruction (zničte všetkých nepriateľov, kým to nespravia oni s vami) a Mining for Minerals.
Tvorcovia zverejňujú prvú dávku screenov, ktoré určite potešia nejedného fanúšika série.