Novo zavedená a vylepšená RMA služba výmeny minimalizuje dobu obmedzenia prevádzky siete a činnosti firiem v prípade nečakaného zlyhania produktov D-Link.
D-Link Assist je rýchlo reagujúca služba spoločnosti D-Link, ktorá bezodkladne a efektívne vymení chybné zariadenia a poskytuje prvotriednu IT podporu zákazníkom a partnerom D-Link. Umožní im prístup k rôznym službám, ktoré zabezpečia rýchle, odborné a zodpovedné riešenie problémov s prevádzkou sietí a fungovaním dôležitých hardvérových prvkov.
V dnešnej digitálnej dobe, kedy sú počítačové siete neodmysliteľnou oporou všetkých firemných aktivít, je schopnosť rýchleho obnovenia funkčnosti systémov v prípade poruchy mimoriadne dôležitá. Na zabezpečenie tejto potreby a poskytovanie kvalitných služieb zákazníkom zavádza spoločnosť D-Link bezplatnú vylepšenú RMA výmenu do nasledujúceho pracovného dňa pre všetky firemné produkty predávané s minimálnou zárukou 5 rokov.
Platiť začne od mája 2019 v celej Európe a bude zahŕňať podporu firemných produktov, ako sú sieťové switche a bezdrôtové prístupové body. Služba bude k dispozícii aj pre všetky produkty s 2-ročnou a 3-ročnou zárukou, ak boli zakúpené spolu s voliteľným 3-ročným predĺžením záruky. Okrem výmeny na základe žiadosti o pridelenie čísla reklamácie (RMA) ponúka D-Link Assist aj ďalšie služby, ako sú inštalácia a konfigurácia zariadení u zákazníka alebo pomoc pri plánovaní káblových alebo bezdrôtových sietí a kamerového dohľadu.
Doterajšia služba „Silver“ bude vo vybraných regiónoch (Veľká Británia, Nemecko, Francúzsko, Taliansko, Španielsko a Maďarsko) premenovaná na „Same Business Day Service“ a bude aj naďalej dostupná pre projekty a zákazníkov, ktorí vyžadujú rýchlejší servis na základe dohody o úrovni služieb (SLA). Táto služba dokáže reagovať na požiadavky v pracovných dňoch od pondelka do piatku od 8:00 do 17:00 počas štyroch hodín a umožňuje zákazníkom prispôsobiť si túto podporu potrebám ich podnikania.