Toshiba predlžuje exkluzívnu službu „Záruka bez hraníc“ do 30. septembra 2013. Zákazníci majú aj naďalej jedinečnú príležitosť využiť ochranu pred nepredvídateľnými nákladmi spojenými s náhodným poškodením, odcudzením alebo stratou dát v ich zariadení. Spoločnosť Toshiba zaznamenala doposiaľ veľkú spokojnosť zákazníkov s touto službou, ktorú poskytuje aj naďalej zadarmo ku všetkým svojim notebookom a televízorom.
„Vďaka našej záruke bez hraníc sme od minulého roka získali tisíce spokojných zákazníkov. Vyhodnotili sme doterajší priebeh služby a zistili, že naši zákazníci v priemere ušetrili približne 340 EUR. Väčšina uplatnených prípadov zahŕňala poškodenie displeja notebooku počas prepravy. Vo všetkých prípadoch zákazníci dostali zadarmo buď opravu, alebo úplne nové zariadenie. S vedomím toho, že chceme aj naďalej udržať spokojnosť našich zákazníkov, sme sa rozhodli predĺžiť túto jedinečnú ponuku do 30. septembra 2013“, hovorí Sandor van der Ham, generálny riaditeľ spoločnosti Toshiba Europe GmbH.
Podmienky* ponuky zostávajú nezmenené, zákazník má na registráciu „Záruky bez hraníc“ 14 dní od dátumu nákupu zariadení.
Program zahŕňa tri špecifické okruhy ochrany:
- NÁHODNÉ POŠKODENIE: chráni prístroje pred nepredvídateľnými udalosťami, ako je napríklad pád, náraz alebo poliatie. V rámci poistenia „Náhodné poškodenie“ ponúka Toshiba zadarmo vykonanie opravy v prípade zničenia alebo poškodenia, ktoré bránia v správnej funkčnosti produktu.
- OCHRANA PROTI ODCUDZENIU: náhrada produktov, ktoré príslušné policajné úrady uznajú ako ukradnuté.
- OBNOVA DÁT: záchrana a následné obnovenie dát na nový pevný disk v prípade fyzického poškodenia, softvérových chýb alebo napadnutia počítačovými vírusmi.