Dôvod, prečo to nevyšlo.
Výlet legendárneho kanadského štúdia BioWare do sveta live service hier sa skončil katastrofou. Ich hra Anthem mala síce celkom dobré základy hrateľnosti, no všetko ostatné pre kvalitnú hru tam chýbalo. EA nad hrou následne zlomilo palicu, keď zrušilo vývoj „Anthem Next,“ vylepšenej verzie tejto hry.
Problémy pri vývoji Anthem sú už verejne známe vďaka článku Jasona Schreiera, ktorý v tom čase písal pre Kotaku. Ten hovoril o problémoch s Frostbite enginom, problémoch pri skĺbení rozprávania príbehu a live service aspektoch hrateľnosti, či nejasnosti ohľadom toho, ako sa hra má vlastne hrať.
A ako katastrofálny vývoj hry Anthem v skutočnosti bol? Taký, že v čase, kedy bola hra odprezentovaná na Xbox konferencii na E3 2017, tak vlastne ani samotné BioWare netušilo, akú hru robia. Potvrdil to bývalý vývojár štúdia BioWare Ian Saterdalen na sociálnej sieti. Podľa jeho tvrdení totiž kompletne celá hra Anthem vznikla za 15 mesiacov, čiže od druhej polovice roka 2017 po vydanie vo februári 2019. V tomto kontexte je takmer zázrak, že sme sa nejakej hry dočkali.
I learned a lot on this project. We knew it wasn't ready, as this game was literally created in 15 months. Which is unheard of for a game that scope. Anthem 2 would have been great! https://t.co/HHK29rpVbr pic.twitter.com/JJkpUf9DqX
— Ian Saterdalen (@Vekyo) May 28, 2023
Saterdalen však skonštatoval, že prípadný Anthem 2 by dopadol oveľa lepšie.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!