Toto sociálny tím nezvládol.
Úlohou korporátnych účtov na sociálnych sieťach nie je len informovať zákazníka, ale aj priblížiť sa zákazníkom. Nie fyzicky, samozrejme. Spoločnosti preto často zdieľajú memečka, skáču na populárne vlny príspevkov a celkovo sa snažia byť vašim kamošom, aj keď ide stále o korporácie.
Nie vždy však snahy padnú na úrodnú pôdu. O čom sa dokonale presvedčil tím vydavateľstva Electronic Arts, ktorý si ešte v piatok povedal, že EA si už dlho „nekydlo“ na hry pre jedného hráča a preto vydali na sociálnej sieti Twitter príspevok: „Sú 10, no majú radi iba singleplayerové hry,“ čo je narážka na „They’re 10, but“ challenge, ktorý spočíva v hodnotení niečoho, pričom na tom niečom/niekom nájdete jedinú chybu.
They’re a 10 but they only like playing single-player games
— Electronic Arts (@EA) June 30, 2022
Videoherná komunita sa tak rozhodla, že toto je práve ten najlepší moment, kedy si môžeme vychutnať Electronic Arts.
Populárny Youtuber dunkey napísal: „Ako môžu byť vaše tweety horšie ako vaše hry?“
Insider Tom Henderson napísal: „Sú desiati, no vinia Halo Infinite z neúspechu Battlefield 2042.“
Bloger Paul Tassi napísal: „Pochopiteľne, nie ste ozrejmení s konceptom desiatok,“ kde narážal na kvalitu alebo nekvalitu EA hier.
Bývalý zamestnanec zavretého štúdia Visceral Games skonštatoval že je nasmiech že toto vydala spoločnosť, ktorá zavrela 100+ členné štúdio iba preto, že robili hru pre jedného hráča a že korporátne vedenie EA ani nevie ako vyzerá desiatková hra.
Mnohí si EA vychutnali kvôli hodnoteniam hier ako Anthem, Battlefield 2042 či Star Wars Battlefront II.
Influencer Jacksepticeye napísal: „Sú desiati a mysleli si, že tento tweet je dobrý nápad.“
Najlepšie však situáciu vystihol šéf Respawnu a teda zamestnanec Electronic Arts Vince Zampella.
🤦🏼♂️
— Vince Zampella (@VinceZampella) July 1, 2022