100 miliárd odsledovaných hodín…
Služba Youtube napriek tomu, že rok 2020 ešte oficiálne neskončil zrekapitulovala posledné mesiace a priniesla hneď niekoľko zaujímavých štatistík. Ako napríklad tú, že z hľadiska herného obsahu bol rok 2020 pre Youtube suverénne najúspešnejší.
Diváci na Youtube pri sledovaní obsahu strávili 100 miliárd hodín a to na 40 miliónoch aktívnych Youtube Gaming účtoch. Z nich má viac ako 80 000 účtov viac ako 100 tisíc odberateľov a tisíc z nich už prekročilo hranicu 5 miliónov odberateľov. A 350 z nich patrí do elitnej skupiny tvorcov obsahu, ktorí majú viac ako 10 miliónov odberateľov.
Suverénne najsledovanejšou hrou na Youtube je Minecraft, ktorý nazbieral 201 miliárd pozretí na videách. Za ním nasleduje
- Roblox s 75 miliardami
- Garena Free Fire so 72 miliardami
- GTA V so 70 miliardami
- Fornite so 67 miliardami
Z hľadiska streamovaných hier je však poradie populárnosti hier nasledovné: Minecraft, Garena Free Fire, Fortnite, GTA V a PUBG Mobile.
Najsledovanejšími tvorcami obsahu sú
- FGTeeV (USA)
- Jelly (Netherlands)
- Flamingo (USA)
- Robin Hood Gamer (Brazil)
- ItsFunnneh (Canada)
- LazarBeam (Australia)
- Slogo (UK)
- Mikecrack (Spain)
- Arab Games Network (BH)
- Vegetta777 (Spain)
Najpopulárnejším videom je Minecraft Real POV s takmer 200 miliónmi pozretí
A herné video s najväčším počtom likov je Me Quede Calvo s 2,5 miliónmi palcov nahor
Ak vás zaujímajú všetky štatistiky, tak ich nájdete na odkaze nižšie.
We just had our best year ever @YouTubeGaming, and it’s thanks to YOU. The Creators, Publishers, and Gamers watching every day who have made YouTube Gaming the largest Gaming platform in the world.
But just how big of a year was it? Let’s take a look: https://t.co/tLC4ezvUx4 pic.twitter.com/QQ9I2Vw3s6
— Ryan Wyatt (@Fwiz) December 8, 2020