Nový manažment robí poriadok.
Ubisoft bol počas posledných mesiacoch terčom kritiky. Na povrch vyplávali dosť nechutné praktiky o tom, ako funguje tento francúzsky vydavateľ, pričom všetko to smerovalo k najvyššiemu manažmentu spoločnosti. Kultúra tohto obdobia však spôsobila, že niektorí sa rozhodli prehovoriť a celá hierarchia sa začala rúcať ako domček z karát. Porúčalo sa mnoho vysokopostavených vývojárov a členov manažmentu na čele so Sergom Hascoëtom, pričom konkrétne o jeho osobe si môžete prečítať nižšie.
Nová šéfka Ubisoft štúdií Virginie Haas oznámila, že pozície riaditeľa štúdia Ubisoft Singapur odchádza Hugues Ricour. Štúdio Ubisoft Singapur má na starosti vývoj pirátskej hry Skull & Bones a okrem toho pomáhalo ostatným Ubisoft štúdiám s hrami Assassin’s Creed Valhalla a Immortals Fenyx Rising.
Jeho odchod bol ohlásený po dokončení personálneho auditu v tomto štúdiu, ktorý odhalil závažné pochybenia, ktoré siahali práve k osobe Ricoura. Tie spočívali v „rasistickom a sexistickom správaní a manažmente, ktorý otvorene ignoroval sťažnosti na takéto správanie od nižšie postavených vývojárov.“
Podľa Haas budú vedením Ubisoft Singapur dočasne poverení šéf operácií štúdia Matthew Thorpe a HR šéfka Debbie Lee, ktorí sa postarajú o hladké fungovanie štúdia a to až do momentu určenia nového šéfa.
Paradoxne však Ricour neodchádza z Ubisoftu, iba z pozície šéfa Ubisoft Singapur. Haas prezradila, že bude naďalej zamestnancom Ubisoftu, no svoju prácu bude vykonávať na inej pozícii a v inej pobočke Ubisoftu.