Čo si pre nás chystá Take-Two?
Svoje finančné výsledky zverejnil aj vydavateľ Take-Two, ktorý stojí primárne za neuveriteľne predávanou hrou Grand Theft Auto V. A aj keď medziročne príjmy klesli, tak slzy roniť toho určite robiť netreba. Jedine, keby ste chceli používať na utieranie sĺz dolárové bankovky.
- Príjmy Take-Two počas mesiacov júl-september (Q2) dosiahli úroveň 841 miliónov dolárov, čo je medziročne pokles o 2%, pričom až 85% z tejto sumy tvorili digitálne predaje.
- Napriek poklesu tržieb však Take-Two prekonalo očakávania investorov, pretože čistý zisk spoločnosti dosiahol 115 miliónov dolárov a medziročne tak išlo o zvýšenie o 54%
- Za celý finančný rok tak Take-Two očakáva tržby vo výške tri miliardy dolárov.
- NBA 2K21 zažil skvelý štart a hra už stihla predať viac ako 5 miliónov kópií. Hra tak prekonala svojho predchodcu, NBA 2K20 z hľadiska tržieb o 28%. Hráči totiž na hru minuli v mikrotransakciách o 76% viac ako v minulom roku
Prečítajte si tiež
RECENZIA: NBA 2K21 – Smeč ako od Shaqa? Kdeže, iba nepodarený dvojtakt
- Grand Theft Auto V si naďalej ide svoje a hra už prekonala hranicu 135 miliónov kópií. Take-Two dodalo, že nex-gen verzie hry sú vo vývoji a budú pripravené na presun hráčov na next-gen
- Red Dead Redemption 2 prekonal 35 miliónov predaných kópií a tržby sa medziročne zvýšili o 24%
- PGA Tour 2K21 prekonal očakávania a predal viac ako 1 milión kópií naprieč platformami
- The Outer Worlds prekonal hranicu 3 miliónov predaných kópií
- Mafia: Definitive Edition prekonala očakávania vydavateľstva a kompletná kolekcia Mafia: Trilogy už prekonala hranicu 2 miliónov kópií
Prečítajte si tiež
RECENZIA: Mafia: Definitive Edition – Rodina je základ
- Čo sa týka next-gen cien, tak Take-Two potvrdilo, že ich bude určovať pri každej hre samostatne. Opäť však zopakovali, že cena vývoja hier išla prudko nahor a tak sa to musí odraziť na výslednej cene produktu
- Vedenie Take-Two taktiež skonštatovalo, že novým štúdiám Take-Two (31st Union a Cloud Chamber) sa darí veľmi dobre a obe spĺňajú interné ciele rýchlosti vývoja. Ako vieme, Cloud Chamber pracuje na novej Bioshock hre. Zároveň však Take-Two pripustilo, že pandémia COVID-19 spomalila niektoré procesy vývoja hry.
Zdroj: Take-Two