Rovnaký skepticizmus panuje aj voči cloud hraniu.
VR segment má stále problém s prienikom do mainstreamu a to aj napriek tomu, že sa o to pokúša hneď niekoľko spoločností a to vrátane Sony. A to isté prakticky platí aj o streamovanom hraní, no do toho „fušujú“ Microsoft, Google či Nvidia. A asi najväčším skeptikom voči obom týmto technológiám je šéf Take-Two, vydavateľa série GTA, Strauss Zelnick.
A podľa jeho vlastných slov mu pomalý rast oboch segmentov dáva za pravdu: „Okolo VR bol obrovský hype, no mňa to veľmi nepresvedčilo. A teraz sa to potvrdzuje a vďaka tomu sme na túto technológiu neminuli zbytočne žiadne peniaze.“
A to isté platí podľa neho aj pri cloud hraní: „Sú tú niektorí, ktorí tvrdia, že na trhu máme 130 až 140 miliónov konzol. No máme tu aj miliardy počítačov. Ak viete bezstarostným spôsobom sprístupniť konzolové hranie pre každého, kto má PC, tablet alebo smartfón, tak sa váš trh matematicky znásobí 20-násobne.“
„To však nedáva žiaden zmysel. Pretože implikácia je potom, že chcete hrať videohry, no nie ste ochotní kúpiť si konzolu. A samozrejme, že na svete existujú takí ľudia, no ak sú ochotní kúpiť si hru za 60-70$, tak sa mi nechce veriť, že nie sú ochotní minúť 250$ za konzolu.“