Mohol by sa prosím niekto inšpirovať aj u nás?
Vo Veľkej Británii sa už 12. decembra konajú parlamentné voľby. A ako to už býva, opäť ide o „kľúčové“ „najdôležitejšie“ a „rozhodujúce voľby.“ (teda, rovnako ako každé iné). Hej a mimochodom. Aj u nás budú voľby vo februári…
Ale späť k téme. Niekomu síce stačí k účasti vo voľbách pocit, že niečo zmení, no niekto očividne potrebuje aj externú motiváciu. Preto sa spoločnosti ako Bethesda, Activision, Ubisoft a Frontier spojili a podporili tzv. Gamechangers kampaň, ktorú prezentuje herečka Elle Osili-Wood. Jej úlohou je motivovať hráčov, aby išli voliť. Tým pádom má každý, kto sa odfotí pred volebnou miestnosťou s hastagom #GamechangersGiveaway možnosť zapojiť sa do súťaže o 200 hier a hromadu ďalších cien.
Let’s kick things off with the #GamechangersGiveaway Grand Prize:
🎮 Over TWENTY games
🎟️ 2 @EGX Rezzed tickets
👕 £50 @InsertCoinTees voucher
🌆 @CyberpunkGame jacket
🔥 Modern Warfare x DRKN hoodie
🎲 D&D’s Descent Into Avernus
🎴 Magic the Gathering kits
🎁 LOADS of merch pic.twitter.com/CUpjWjpUOc— Elle Osili-Wood (@ElleOsiliWood) 9. decembra 2019
„Nikdy nebolo dôležitejšie ísť voliť. Je čas vstať a byť niekým, kto prinesie zmenu. 85% obyvateľov Veľkej Británie pod 35 rokov hrá videohry a tým pádom sú dôležitou demografickou skupinou pre voľby, takže som nadšená, že vidím herný priemysel spojený, aby podporil túto iniciatívu,“ povedala Osili-Wood.
Tak hádam sa touto kampaňou niekto inšpiruje aj u nás.