Veľký rozdiel medzi filmami/hudbou a hrami.
Vlna rôznych predplatených služieb zasiahla už aj herný priemysel. Každá spoločnosť sa predháňa v prirovnaní s Netflixom v hernom priemysle a zdá sa, že postupné zameranie na predplatné je nevyhnutné. Microsoft, Sony, Google, EA, Ubisoft, všetky tieto spoločnosti majú alebo v blízkej budúcnosti budú mať vlastné predplatné, pričom Square Enix údajne takúto možnosť zvažuje.
Ale gigant Warner Bros., ktorý okrem filmového a hudobného priemyslu pôsobí aj v tom hernom to až tak ružovo nevidí. Prezident Warner Bros. Interactive Entertainment, David Haddad to prezradil webu VentureBeat: „Jednotlivé platformy sa presúvajú do prostredia streamovania a je vzrušujúce vidieť to, že búrajú bariéry hrania AAA hier na ktorejkoľvek obrazovke a dávajú tak hráčom možnosti.“
„Naše postrehy sú však také že streamovanie nemusí automaticky znamenať predplatné. Podľa nás sú to dve rozdielne aspekty. Niektorí hráči však hrajú iba niekoľko hier ročne a platiť mesačne za službu je pre nich strata peňazí. Existujú ľudia, ktorí majú radi to, že predplatní im umožní prístup k veľkému množstvu hier vďaka čomu ich môžu vyskúšať a hrať. Ale správanie hráčov je v súčasnosti také, že sa venujú iba malému množstvu hier pri ktorých trávia drvivú väčšinu svojho času a preto pre nich predplatné nie je až tak atraktívne.“
Na druhej strane barikády je však Microsoft, ktorý tvrdí, že prítomnosť hier v Game Passe prináša do hier nie len viac hráčov, ale tí hráči následne hrajú oveľa väčšie množstvo hier, kde je veľká šanca, že narazia na ďalší herný poklad. Navyše, podľa ich údajov to nemá až taký veľký vplyv na predaje, ktoré sú v Game Passe hneď pri vydaní.
Zdá sa však, že tradičné kupovanie hier určite tak skoro nezmizne. Predplatené služby ponúknu iba atraktívnu alternatívu pre niektorých hráčov.