Okrem toho sme sa mali dočkať aj ďalšieho DLC pre Diablo 3.
Článok Kotaku o Blizzarde priniesol zaujímavé informácie o tom, že Blizzard chystá mobilnú Warcraft hru na štýl Pokémon Go!, no tiež sme sa dozvedeli viac informácií o klasickom, teda PC a konzolovom Diable.
Prečítajte si tiež
Blizzard chystá mobilnú Warcraft hru v štýle Pokémon Go
V prvom rade sme sa dozvedeli, že Blizzard pracuje na Diablo 4 už veľmi dlhú dobu. Vývoj sa začal po tom, čo Blizzard vydal expanziu Reaper of Souls a zatiaľ čo sa chystalo ďalšie DLC pre Diablo 3, tak vedenie toto DLC zrušilo v prospech prác na novej hre v sérii. To, čo však vzniká v štúdiu teraz je druhou verziou Diabla 4. Prvá, ktorá bola zrušená mala byť úplne iná ako čokoľvek, čo fanúšikovia série poznajú.
Malo ísť o hru, ktorá čerpala inšpiráciu zo série Dark Souls, čiže RPG, ktorá má pohľad z tretej osoby a ktorá je význačná svojou náročnosťou. Bol by to „gotický dungeon crawler,“ ktorý by dal hráčom obrovskú výzvu. Dokonca to došlo do takého štádia, že hra sa síce mala odohrávať v Diablo univerze, ale mala sa volať inak. Táto hra však bola zrušená a momentálne je vo vývoji „klasické“ Diablo 4, teda s izomerickou kamerou. Diablo 4 by malo byť omnoho temnejšie ako Diablo 3 a všetko čo bolo považované za „farebné a kreslené“ by malo ísť z hry preč. Teda viac na štýl Diabla II.
Hra sa však neobjaví skôr ako v roku 2020 a podľa informácií z vnútra spoločnosti by hra mala byť oveľa viac sociálna. Mala by obsahovať MMO-like sociálne huby, kde sa hráči budú spájať dokopy a pustiť sa do Raid obsahu.
Jason Schreier z Kotaku zodpovedal aj na otázku, prečo nebola hra ohlásená, alebo aspoň naznačená na Blizzcone. Odpoveďou na túto otázku je Titan. Titan bola chystaná MMO hra, ktorá bola po piatich rokoch vývoja zrušená. Blizzard sa teraz bojí ohlasovať hry priskoro, aby sa náhodou nestalo, že spôsobí u fanúšikov sklamanie v prípade, že by vývoj nešiel podľa predstáv.
Zároveň sa však z vnútra štúdia začínajú objavovať hlasy o tom, že Activision začína na Blizzard tlačiť a ten tlak začína byť nepríjemný. Vývojárom a štúdiám je prikazované, aby vykazovali rast a jedným spôsobom ako to chcú šéfovia dosiahnuť je minimalizovať investície. Kvôli úspechu hry ako Overwatch (ktorá podľa informácií priniesla do firmy viac ako miliardu dolárov) je na Blizzard vyvíjaný tlak, aby takéto úspechy nielen že zopakoval, ale aby spoločnosť konštantne rástla (rast je to, čo zaujíma akcionárov najviac). Dúfajme teda, že sa to nezačne zvrhávať smerom, ktorý by fanúšikovia firmy neradi videli. Alebo možno sa to už aj tým smerom uberá.