Nemali totiž priveľmi na výber.
Nemali sme priveľmi na výber. Takto znie vysvetlenie Bethesdy, prečo zakročila proti malému indie teamu No Matter pripravujúcemu svoju zaujímavú 3D akciu Prey for the Gods, aby zmenila názov ich hry. Slovíčko Prey v názve ich hry bolo totiž problémom pre ich marketingové oddelenie, ktoré si podľa ich slov muselo ochrániť ochrannú značku a preto nemali inú možnosť.
Takýto príklad amerických patentových zákonov nie je vôbec ojedinelý. Bethesda už s niečím podobným mala svoje skúsenosti, keď si bránila svoje slovo Scrolls v názve The Elder Scrolls pred hrou Scrolls od štúdia Mojang. Asi najznámejší a najabsurdnejší prípad posledných rokov bol „boj“ o slovo Saga medzi tvorcami hier Candle Crush Saga a The Banner Saga. Vtedy štúdio King požadovalo zmenu mena The Banner Saga od Stoic aj napriek tomu, že obe hry mali k sebe blízko asi tak ako dážďovka a raketoplán. Celú situáciu sa ale nakoniec prekvapivo podarilo vyriešiť vzájomnou dohodou a The Banner Saga si mohla ponechať svoje meno.
Bohužiaľ, Prey for the Gods také šťastie nemalo. Hra sa už dnes volá Praey for the Gods a okrem zmeny názvu tvorcom nič nebránilo a nebráni vo vývoji pokračovať ďalej.