A teraz tú o Červenej čiapočke.
Určite netreba nikomu pripomínať kauzu okolo Watch_Dogs, ktorého veľkolepá reklamná kampaň po vydaní hry spľasla ako balón naplnený vodou. Hra nenaplnila očakávania v rôznych smeroch, a jeden z nich bolo aj grafické spracovanie. Vizuálne krásne pôsobiace demo ukázané počas E3 2012 ostalo len sľubovaným demom, pretože hráčom sa nakoniec dostala len hra s o niekoľko úrovni nižšou kvalitou grafiky. Ubisoft teraz vysvetľuje prečo.
Watch_Dogs
No z jednoduchého dôvodu. Ubisoft ešte vtedy nepoznal presné špecifikácie konzol a tak len predpovedal budúcnosť, snažil sa predstaviť výkon a tie predstavy potom aplikoval do vyskladania veľmi silného PC, na ktorom to konkrétne demo bežalo. Keď sa už vedelo, aký výkon ponúknu Xbox One a PlayStation 4, bola spoločnosť nútená škrtať a robiť kompromisy. Dobre. Povedzme, že to má svoju logiku. Prečo sa ale potom muselo zníženie vizuálnej kvality dotknúť aj samotnej PC verzie? Tu už Ubisoft mlčí.
Toto vysvetlenie podal Dominik Guay z Ubisoftu v rozhovore pre Evening Standard. Ten sa taktiež vyjadril, že v prípade Watch_Dogs 2 sú známe platformy už od začiatku vývoja, a tak vedia, čo od nich môžu očakávať. Dominik, v tom prípade nám ale prezraď, prečo gameplay video Tom Clancy’s Ghost Recon: WildLands uverejnené počas E3 2016 vyzeralo viditeľne horšie ako počas minuloročného ohlásenia, keď už boli súčasné konzoly dávno vydané?
Watch_Dogs 2