Oproti pôvodným záberom z roku 2013 došlo nepochybne k degradácii grafického spracovania a teraz už vieme aj prečo.
Ubisoft je totiž ľudský. Ubisoft si povedal, že radšej, než aby si krásnu grafiku The Division mohli vychutnať aspoň niektorí, tak si ju radšej nevychutná nikto. Ruku na srdce, pri prvotnej prezentácii hry pred pár rokmi nebolo pochýb o tom, že takýto vizuál súčasné konzoly jednoducho nezvládnu. Existuje ale platforma PC, ktorá by si s takto realistickou grafikou poradila, a ak nie až v takto dokonalom prevedení, tak minimálne s reálne viditeľným rozdielom voči konzolovým verziám.
Ubisoft má ale rád rovnosť. Ubisoft nedovolí nikomu, aby si užíval niečo, čo ostatní nemôžu. Ubisoft tak aj pre PC pripravil vizuál plus mínus totožný s vizuálom na PlayStation 4 a Xbox One. Aký je teda ich vlastný názor na túto problematiku, na problematiku vývoja hry na PC a konzoly? V interview s youtube kanálom Team Epiphnany sa tvorcovia nechali počuť, že by nebolo fér, aby bolo PC omnoho ďalej, a to aj napriek tomu, že The Division na PC berú ako úplne separátnu verziu. Takýto ľudský prístup si určite všetci veľmi cenia, hlavne PC hráči.
Tvorcom ale aspoň slúži k cti, že vyložili všetky karty na stôl a nesnažili sa to ničím zahovoriť. The Division vyjde 8. marca 2016 na PC, PlayStation 4 a Xbox One.