Najpopulárnejšia multiplayer FPS hra na svete, Counter-Strike : Global Offensive každým dňom láme nové rekordy.
Každý mesiac hrá Counter-Strike viac ako 8 miliónov ľudí, čo je päť krát viac ako počet hráčov Team Fortress 2 v čase najväčšej popularity. Čo stojí za týmto obrovským nárastom komunity za posledné dva roky?
V roku 2012 čelil nový Counter-Strike:Global Offensive jednému veľkému problému a to, ako spojiť dve obrovské komunity Source a 1.6 do jednej hry. Tesne po vydaní v auguste roku 2012 Global Offensive veľká senzácia nebola, hráči si totiž veľmi nechceli odvykať od Source alebo 1.6 a začať si navykať na nový systém hry. Tak muselo Valve vymyslieť niečo nové, niečo čím by si získali viac hráčov a tak hru pozdvihli. Čo to bolo? Skiny.
Takmer presne rok po vydaní hry, Valve zaviedlo prvé Skiny na zbrane a tak si získalo omnoho väčší záujem komunity. Zdá sa to smiešne no áno, obrázky na zbraniach ozaj ľudí lákajú a dokonca si ich ľudia kupujú za reálne peniaze. A to za stovky eur. Neskôr Valve zaviedlo možnosť spojenie portálu Twitch so Steamom a tak sledovať profesionálne zápasy Counter-Striku priamo cez hru. Taktiež pri využívaní tejto funkcie máte možnosť získať suveníry, z ktorých po otvorení môžete získať ozaj vzácne kúsky.
Z Cobblestone balíčku napríklad Suvenír AWP Dragon Lore v hodnote približne 10 000 dolárov. Tieto cenovky, predaje a kúpy týchto zbraní vynášajú ako Valve, tak aj prispievajú na podporu profesionálnych turnajov a samotnej komunity.