Pokračovanie šialenej akcie na kolesách vyzerá podmanivo.
Brutálna rýchlosť, adrenalínové preteky, šialené zbrane a možnosť chodiť trebárs aj po strope, to boli hlavné devízy série Rollcage, na ktorú dnes tak môžeme akurát už len spomínať. S týmto stavom sa ale nechceli zmieriť nadaní programátori a zároveň veľkí fanúšikovia série, ktorí sa rozhodli vytvoriť Grip, hru, ktorá akoby Rollcage z oka vypadla.
{embed_video }
Na titul ale nie sú úplne tak sami. Ako producent nad všetkým dohliada samotný David Perryman, ktorý bol dizajnérom prvého dielu a producentom druhého, Rollcage Stage II. O kvalitné programovanie zase Robert Baker, ktorý má na svedomí obe hry série. Obaja boli svojho času zamestnancami štúdia Attention to Detail.
Grip má na Kickstarteri k dobru ešte 28 dní a z požadovanej sumy 657 000 kanadských dolárov (približne 500 000 amerických dolárov) majú vyzbieraných niečo vyše 57 000. Titul vyzerá vďaka použítému Unreal Engine 4 skutočne vynikajúco. Že to nebude hra pre žiadnych sviatočných vodičov dokazuje aj fakt, že v Grip budeme môcť atakovať šialenú rýchlosť 700 km/h, a to či už pôjdeme v normálnej pozícii, po stenách alebo rovno po plafóne.
{embed_video }
V ponuke bude mnoho okruhov odohrávajúcich sa na rôznych planétach so špecifickými podmienkami a zákonitosťami, buginy s možnosťou upgradovania, devastačné power-upy a niekoľko herných módov vrátane kariéry, multiplayeru, time trialu a podobne. Ak sa tvorcom podarí vyzbierať peniaze, Grip plánujú vydať na PC a PlayStation 4.