RECENZIA: Pikmin prináša dávku inteligentnej hrateľnosti už po štvrtýkrát, a aj po štvrtýkrát sme veľmi radi

RECENZIA: Pikmin prináša dávku inteligentnej hrateľnosti už po štvrtýkrát, a aj po štvrtýkrát sme veľmi radi

Keď pred 23 rokmi v záverečnom hodnotení recenzie stratégie Sacrifice (mimochodom jednej z najviac nedocenených hier všetkých čias) v časopise SCORE jeden z recenzentov napísal, že si stojí za tým, že týmto vzniká nový žáner kombinujúci real-time stratégie a akčné hry z pohľadu tretej osoby, nemohol vtedy ani len tušiť, ako veľmi sa... mýlil. Dnes už totiž vieme, že nič také sa nestalo a do podobného experimentu sa odvtedy pustil len málokto. Alebo, ak mám na plné ústa povedať, prakticky nikto. Medzi tých málinko vývojárov by som kľudne mohol zaradiť niekoho, o kom ste si to doteraz ani možno nemysleli. A nie, nezbláznil som sa. Hovorím o sérii Pikmin od Nintenda. Priznávam, že Pikmin je síce taká veľmi (ale VEĽMI) odľahčená verzia Sacrifice, ale premisu predsa zdieľajú spoločnú. Hry sú obe v reálnom čase, obe sú to špecifické stratégie videné z pohľadu tretej osoby a v oboch vyvolávate a kontrolujete svoju hordu oddaných bojovníkov, ktorí pre vás doslova vykonajú čokoľvek.

 

Ďalšie články...

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk