V prípade, ak vám prekáža mobilné zobrazovanie vertikálnych videí cez mobilnú aplikáciu Facebooku, máme pre vás vynikajúcu správu. Facebook pracuje na jeho vylepšení.
Podľa webu Endgadget sa zobrazovanie videí v tzv. „news feede“ má stať prívetivejšie pre vertikálne videá. Videá síce nebudú plne optimalizované, no Facebook ich prestane orezávať a zobrazovať ako „malé štvorčeky“; aktuálny pomer 1:1 zmení na 2:3. Táto zmena sa bude dotýkať mobilných verzií pre iOS a Android. Aj keď vertikálny formát nemusí pôsobiť dva krát pekne, stáva sa viac a viac populárny vďaka službám, ako napríklad SnapChat, ktorá si práve na takomto formáte stavia. Dokonca, CEO Daily Mail, Jon Steinberg povedal, že vertikálne videoreklamy majú až deväť krát väčšiu sledovanosť ako tie, ktoré sú natáčané horizontálne.