Gamescom 2016: Režisér Final Fantasy XV sa rozhovoril, prečo bola hra odložená o dva mesiace

Gamescom 2016: Režisér Final Fantasy XV sa rozhovoril, prečo bola hra odložená o dva mesiace

V rozhovore pre IGN povedal Hajime Tabata, na čo je potrebný dodatočný čas.

Aj keď nedávno ohlásené dvojmesačné odloženie vydania hry fanúšikov veľmi nepotešilo, tvorcovia veria, že to finálnemu produktu len pomôže.

Pôvodne som si myslel, že by bolo v poriadku, ak by sme dali všetky extra aktualizácie do patchu, ktorý by vyšiel v deň vydania. Potom som však zistil, že veľa ľudí možno hrá iba offline a nemá prístup k internetu. Keď som si to uvedomil, pozerajúc sa na to spätne, som rád, že som si to rozmyslel.

Hajime Tabata, režisér Final Fantasy XV

Keď sa nakoniec rozhodol, že sa takémuto objemnému patchu chce vyhnúť, odhadol, že dva mesiace budú dostatočný čas na to, aby bol všetok potrebný obsah na disku.

Zabralo by asi jeden mesiac, aby sme všetko, čo malo byť v day one patchi, dali na disk. Vďaka tomu by boli vyriešené takmer všetky technické problémy. A potom sme si pomysleli, že keď budú technické základy bez problémov, budeme mať ešte jeden mesiac na doladenie hry, aby bola naozaj skvelá. Preto sú to dva mesiace.

Hajime Tabata, režisér Final Fantasy XV

Povedal, že tím momentálne pracuje najmä na bugoch, ktoré ovplyvňujú vizuálnu stránku hry. Tiež sa vraj snažia čo najviac vybalancovať hru tak, aby bola zábavná a dobre sa hrala každému hráčovi.

Nedávno vydaný gameplay z hry je podľa Tabatu dobrým ukazovateľom momentálneho stavu hry. Má pocit, že ešte potrebuje trochu času, aby dosiahla kvalitu, ktorú fanúšikovia série očakávajú.

Ak máte záujem, môžete si prečítať celý rozhovor s Tabatom na IGN. Nový celosvetový dátum vydania Final Fantasy XV je 29. november 2016. Hádam je už konečný.

Zdroj: IGN

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk