Okrem toho, že bola najsledovanejšou konferenciou zo všetkých, taktiež priniesla aj najvyšší počet divákov v histórii služby Twitch, keď ju sledovalo 1,7 milióna divákov
Microsoft konferencia tak pokračuje v tempe, ktoré nahodila minulý rok, kde bola tiež najsledovanejšia zo všetkých.
1. Microsoft/Xbox – 1,7 milióna divákov (1,1 milióna v roku 2017)
2. Ubisoft – 1,6 milióna divákov (986K v roku 2017)
3. Sony/Playstation – 1,5 milióna divákov (926K v roku 2017)
4. Bethesda – 964K divákov (233K v roku 2017)
5. PC Gaming Show – 893K divákov (552K v roku 2017)
6. Nintendo – 679K divákov (292K v roku 2017)
7. EA – 528K divákov (676 v roku 2017)
Na jednej strane je zrejmé, že firmám ako Sony a Bethesda určite nepomohlo načasovanie, kedy mali svoje konferencie, nakoľko obe sa začínali o tretej ráno nášho času. Na strane druhej, Microsoft vyhral relatívne s prehľadom aj napriek tomu, že sama spoločnosť motivovala divákov, aby ich konferenciu sledovali radšej prostredníctvom vlastnej služby, Mixer, kde sa im podarilo nahromadiť viac ako 200 000 divákov.
Všetky konferencie okrem tej spoločnosti EA zažili vysoký rast v počte divákov, kde hlavne spoločnosti Nintendo a Bethesda prilákali omnoho viac divákov ako v minulom roku.